Wtorek, 1 marca 2005, 14:20
Call od Duty 2 na engine Doom 3!
Tego można było się spodziewać – engine Doom III zaczyna być używany w wielu nowych produkcjach. Poza samym dodatkiem do gry oraz czwartą częścią Quake, zostanie on użyty w mniej mrocznej i zdecydowanie bardziej realistycznej produkcji. Mowa o drugiej części strzelaniny fpp Call of Duty. Pierwsze obrazki, a właściwie scany z gazety udostępnił serwis Tiscali Games. Zastanawiają wymagania tytułu co do ilości pamięci operacyjnej. Mając w pamięci pazerność Doom III plus rozległość poziomów z pierwszej części COD, można mieć co do tego obawy.Źródło: frazpc.pl
Wersja do druku
Podobne tematy
F-Secure demaskuje grupę cyberprzestępców o nazwie Callisto
, 11.05.2017 r.
UE: System eCall w każdym aucie
, 05.07.2012 r.
Call of Duty: Black Ops - oficjalne informacje
, 02.05.2010 r.
Call of Duty 7 o wojnie w Wietnamie?
, 10.01.2010 r.
Call center na lodowcu
, 12.06.2007 r.
Robak MyDoom powraca
, 19.02.2005 r.
Doom 3 w sieciach P2P
, 05.08.2004 r.
Spory "apetyt" Dooma na zasoby systemowe
, 05.08.2004 r.
W32.Novarg.A@mm / W32.Mydoom.B@mm Removal Tool
, 02.02.2004 r.Starsze
8 nowych graczy w HyperTransport, 14:19
EVD narodowym standardem odtwarzania w Chinach, 7:08
Nowsze
Jest bezpieczniej...., 14:23
Co z patentami?, 14:25
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.01 | SQL: 21 | Uptime: 142 days, 2:37 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl