heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 18 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Poniedziałek, 4 lutego 2008, 14:35

Świat potrzebuje alternatywy dla Google?

Według zarządu firmy Microsoft, potrzebna jest wyszukiwarka internetowa stanowiąca wiarygodną alternatywę dla Google. W ten sposób między innymi, jest uzasadniana oferta przejęcia Yahoo! za 44,6 mld dolarów.

Zarówno Microsoft, jak i Yahoo!, od dawna starają się przełamać hegemonię Google na rynku wyszukiwarek i reklam online. Według zarządu Microsoftu, fuzja mogłaby pomóc zachować równowagę na rynku, zdominowanym obecnie przez giganta z Mountain View.

Byłby to kolejny ważny etap rozwoju usług sieciowych firmy Microsoft”, mówi Steve Ballmer, dyrektor generalny Microsoftu. „Jeśli porównać Yahoo! i Microsoft – obie firmy posiadają podobną wizję usług oraz reklam w Internecie.

Ballmer potwierdził, że koncerny prowadziły rozmowy od 18 miesięcy. W zeszłym roku podobna propozycja fuzji została odrzucona przez zarząd Yahoo!.

Oczywiście Microsoft i Yahoo! posiadają podobne aplikacje oferujące wyszukiwanie w Internecie, pocztę oraz serwisy społecznościowe, które będą się dublować. Ballmer przyznaje, że potrzeba sporo pracy obu firm, aby wizerunek powstałej marki był spójny.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

04.02.2008 r.

Nieszczęśliwi w połowie życia, 13:26

Sąd przez Sieć, 13:24


Nowsze

04.02.2008 r.

Rozpoczyna się walka o Yahoo!, 14:37

Prokuratura sprawdza Sygnity, 16:39


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.86 | SQL: 13 | Uptime: 351 days, 19:35 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl