heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 21 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Piątek, 1 lutego 2008, 13:30

Mobilne reklamy Nokia

Nokia Poland przeprowadziła pierwszą w Polsce kampanię reklamową w mobilnej wersji wyszukiwarki Google. Linki sponsorowane promujące bezprzewodowy zestaw samochodowy Nokia CK-15W pojawiają w wyszukiwarce w telefonach komórkowych i odsyłają do mobilnej strony stworzonej specjalnie na potrzeby kampanii.

Tak skierowana kampania zapewnia podwójnie precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, ponieważ trafia do użytkowników szukających informacji związanych z reklamowanym produktem i korzystających z nowych funkcji telefonu komórkowego. „Polacy zaczynają coraz chętniej surfować po mobilnych stronach internetowych, tym samym potencjał reklamowy tego medium szybko rośnie” - mówi Marcin Danielewski z Nokia Poland.

Nokia jest liderem rozwiązań mobilnych wykorzystującym najnowsze rozwiązania technologiczne. Jako firma, która stawia na nowoczesne formy kontaktu ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, wybrała reklamę w serwisach mobilnych.

Mobilny Internet cechuje się inną specyfiką niż stacjonarny. Male klawisze telefonu, niewielki ekran, hałas otoczenia i specyficzne potrzeby użytkownika Internetu w telefonie komórkowym to wszystko należy uwzględnić planując kampanię reklamową w tym medium – mówi Marcin Siekierski SEM Manager w ACR. Zespół specjalistów K2 i ACR koncentrujących się na Performance Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz wyjątkowe doświadczenie w zakresie technologii mobilnych uzupełniają się i dają coraz lepsze wyniki .

Stąd też decyzja o podjęciu w najbliższej przyszłości podobnych działań, które będą testowane przy promocji kolejnych produktów firmy Nokia.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

01.02.2008 r.

Polska: Rynek domen rośnie i zmienia strukturę, 13:28

Garażowy Apollo, 10:39


Nowsze

01.02.2008 r.

Google zwolnił, 13:32

Microsoft chce kupić Yahoo!, 13:34


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.47 | SQL: 18 | Uptime: 525 days, 2:24 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl