heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 18 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Poniedziałek, 7 stycznia 2008, 12:03

Internet wyprzedzi telewizję

Już pod koniec bieżącego roku wydatki na reklamę w szwedzkim Internecie mogą przewyższyć budżety tamtejszych kampanii telewizyjnych.

Według szacunków analityków, pod koniec 2008 roku reklama w szwedzkim Internecie pochłonie 19,5% wszystkich nakładów reklamowych w tym kraju, podczas gdy udział telewizji wyniesie 19,2%.

W ubiegłym roku udziały wydatków na reklamę rozłożyły się w stosunku 16,7% dla Internetu oraz 19,8% dla telewizji. Szwedzki rynek jest europejskim ewenementem; w innych krajach starego kontynentu telewizja ma bardzo mocną pozycję.

Przyszłość należy jednak do Internetu – już w 2009 roku można spodziewać się, że budżety reklamy w sieci przewyższa nakłądy na reklamę w TV w Wielkiej Brytanii.

Mariusz Błoński


Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

07.01.2008 r.

Biopaliwa brudniejsze niż ropa, 12:03

Monitory LCD tanieją w nowym roku, 12:02


Nowsze

07.01.2008 r.

BiTMICRO: SSD o pojemności 832 GB, 12:30

Hakerzy będą kraść coraz więcej, 14:08


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.16 | SQL: 13 | Uptime: 352 days, 3:00 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl