Poniedziałek, 7 stycznia 2008, 12:03
Internet wyprzedzi telewizję
Już pod koniec bieżącego roku wydatki na reklamę w szwedzkim Internecie mogą przewyższyć budżety tamtejszych kampanii telewizyjnych.Według szacunków analityków, pod koniec 2008 roku reklama w szwedzkim Internecie pochłonie 19,5% wszystkich nakładów reklamowych w tym kraju, podczas gdy udział telewizji wyniesie 19,2%.
W ubiegłym roku udziały wydatków na reklamę rozłożyły się w stosunku 16,7% dla Internetu oraz 19,8% dla telewizji. Szwedzki rynek jest europejskim ewenementem; w innych krajach starego kontynentu telewizja ma bardzo mocną pozycję.
Przyszłość należy jednak do Internetu – już w 2009 roku można spodziewać się, że budżety reklamy w sieci przewyższa nakłądy na reklamę w TV w Wielkiej Brytanii.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
Oszuści coraz częściej rozprzestrzeniają wiadomości spamowe i phishingowe z legalnych stron internetowych firm
, 25.08.2019 r.
Zainteresowanie sklepami internetowymi wśród dzieci rośnie trzykrotnie wraz ze zmianą sposobu wyszukiwania towarów
, 15.06.2019 r.
Liczba szkodliwego oprogramowania atakującego urządzenia Internetu Rzeczy wzrosła ponad dwukrotnie w 2017 r.
, 19.09.2017 r.
Portale (nie)społecznościowe: zazdrość o znajomych internetowych pogarsza samopoczucie użytkowników
, 24.02.2017 r.
10 praktycznych porad w Dniu Bezpiecznego Internetu
, 09.02.2017 r.Starsze
Biopaliwa brudniejsze niż ropa, 12:03
Monitory LCD tanieją w nowym roku, 12:02
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.91 | SQL: 13 | Uptime: 141 days, 18:16 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl