heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 29 marca 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Czwartek, 3 stycznia 2008, 11:15

Mio rządzi w Polsce

Niemal połowa z 250 tysięcy urządzeń GPS sprzedanych w 2007 roku w Polsce została wyprodukowana przez Mio.

Dane pochodzą z pierwszych trzech kwartałów minionego roku. Według nich, Mio zagarnęło 47% rynku, podczas gdy światowi giganci Garmin i Tom Tom musieli zadowolić się odpowiednio 17% i 15%.

W bieżącym roku rynek może powiększyć się nawet o 80%, co sprawia, że Polska staje się łakomym kąskiem dla producentów. Na uszczknięcie kawałka toru dla siebie liczy między innymi HTC, które w zeszłym roku oficjalnie otworzyło swoje warszawskie przedstawicielstwo. Największy na świecie producent smartfonów ma w swojej ofercie kilka modeli z wbudowanym modułem GPS.

Zdecydowanie największą popularnością cieszą się urządzenia w cenie poniżej 1.000 złotych, a więc wyspecjalizowanego sprzętu służącego tylko i wyłącznie do nawigacji. Rozbudowane PDA z funkcjami GPS wybierane są przez mniejszą liczbę klientów.

Michał Tomaszkiewicz


Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

03.01.2008 r.

Żarówki energooszczędne wywołują migreny, 11:14

Samochód, który wie lepiej, 11:13


Nowsze

03.01.2008 r.

Spektakularny sukces Mac OS X-a, 14:17

Palenie oznacza problemy ze słuchem, 14:18


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.70 | SQL: 18 | Uptime: 327 days, 20:07 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl