Czwartek, 27 grudnia 2007, 12:59
MSI ma apetyt na boom
Micro-Star International jest zdania, że sprzedaż firmowanych przez producenta notebooków wzrośnie w 2008 roku o 100%.Aktualnie MSI jest silne w Turcji i na Ukrainie, gdzie zajmuje miejsca w pierwszej piątce najczęściej kupowanych marek notebooków. Producent mocno akcentuje swoją obecność także w rejonie Azja Pacyfik oraz na Tajwanie.
Komputery przenośne sygnowane własną marką to aktualnie około 60-70% wszystkich notebooków wytwarzanych przez MSI, przy marży wynoszącej nawet 15% na egzemplarzu. W przypadku produkcji dla odbiorców ODM, zysk jest zazwyczaj trzykrotnie niższy.
Teraz producent chce zdecydowanie zwiększyć popularność własnych konstrukcji na całym świecie. Według prognoz, MSI ma nadzieję sprzedać w 2008 roku około 1,8-2 mln notebooków, z czego milion komputerów własnej marki.
Michał Tomaszkiewicz
Wersja do druku
Podobne tematy
MSI Intel 8 w pełni obsługują procesory nowej generacji
, 25.02.2014 r.
MSI R7 260 1GD5 OC dla entuzjastów gier
, 20.01.2014 r.
MSI prezentuje GTX 780Ti GAMING
, 11.12.2013 r.
MSI S12/S12T, cienki, wydajny laptop z wytrzymałą baterią
, 02.12.2013 r.
MSI All-in-One AE270 oraz AE221
, 07.11.2013 r.Starsze
IBM: 45 nm trafia do Chin, 10:29
Na ludzki tłuszcz i nie tylko, 10:28
Nowsze
Joint Venture opóźnione, 13:01
Pożyteczne gotowanie, 13:19
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.22 | SQL: 13 | Uptime: 141 days, 23:19 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl