Czwartek, 22 listopada 2007, 15:58
Miliony na walkę z Telekomunikacją Polską
Dzięki liberalizacji rynku, alternatywni operatorzy telekomunikacyjni coraz śmielej atakują TP – budżety reklamowe wzrosły o kilkadziesiąt procent.Najwięcej klientów jak do tej pory uszczknęła TP Netia. Operator wydał na reklamę o 30% więcej, niż w ubiegłym roku – 21 mln złotych. Do końca roku na przeprowadzenie kampanii świątecznych ma być przeznaczone kolejne 7-10 mln złotych.
Na 30-35 mln złotych szacuje się całe tegoroczne wydatki reklamowe Tele2. 18 mln złotych liczy budżet reklamowy Telefonii Dialog – to o 4% więcej, niż przed rokiem, i 200% więcej niż dwa lata temu.
Telekomunikacja Polska wydaje na reklamę około 100 milionów złotych rocznie.
Michał Tomaszkiewicz
Wersja do druku
Podobne tematy
Sieć hoteli Marriott uboższa zaledwie o 3 miliony dolarów
, 15.03.2019 r.
Ramnit zainfekował ponad 3 miliony komputerów z Windows
, 27.02.2015 r.
3 miliony dolarów za hakera
, 26.02.2015 r.
Okradziono polską giełdę bitcoinów - Bidextreme.pl
, 19.11.2013 r.
Amazon: Cztery miliony w cztery tygodnie
, 02.01.2012 r.
Gwiazdy YouTube zarabiają miliony dolarów
, 01.03.2011 r.
Prezes UKE nałożył 3 kary na Telekomunikację Polską
, 29.07.2007 r.Starsze
BASF: Uciec przed elektrycznością, 12:19
Komórki macierzyste z komórek skóry, 12:17
Nowsze
Google niezłomnym liderem, 16:00
ONZ prosi o pomoc na YouTube, 16:05
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.25 | SQL: 17 | Uptime: 141 days, 21:36 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl