Piątek, 5 października 2007, 18:20
Rekordowo za reklamy w amerykańskiej sieci
Amerykański rynek reklamy w sieci mógł kosztować w pierwszej połowie roku około 10 mld dolarów. Największy internetowy rynek świata pokazał tym samym wzrost w porównaniu do podobnego okresu sprzed roku o około 27 proc.Zdaniem organizacji IAB (Interactive Advertising Bureau) oraz firmy PricewaterhouseCoopers, w drugim kwartale roku wyniki poprawiły się o około 25,4 proc. w porównaniu z minionym rokiem, a osiągnięte przychody w tym okresie wywindowały się na rekordowy poziom 5,1 mld dolarów (pierwszy raz powyżej 5 mld dolarów w kwartale).
Badania pokazały jak bardzo skoncentrowanym strumieniem wpływają do internetu pieniądze na reklamę. Okazało się, że strony internetowe z pierwszej pięćdziesiątki odpowiadały za ponad 90 proc. przychodów z wydatków reklamowych w pierwszej połowie roku. Zgodnie z wyliczeniami, pierwsza dziesiątka stron odpowiadała za 70 proc. przychodów.
Najpopularniejszym sposobem reklamowania się były reklamy w wyszukiwarkach, gdzie przewodziła firma Google. Ten segment odpowiadał za 4,1 mld dolarów z wydanych w pierwszym półroczu. Reklamy graficzne kontrolowały 32 proc. rynku.
Piotr Bulski
Wersja do druku
Podobne tematy
Fujifilm opracował rekordowo wydajny materiał termoelektryczny
, 11.02.2013 r.
Sony rekordowo tani
, 04.06.2012 r.
IBM: Rekordowo szybki tranzystor grafenowy
, 08.02.2010 r.
Hitachi: Rekordowo gęsty zapis na HDD
, 03.02.2010 r.
Rekordowo niski kurs akcji Yahoo!
, 06.10.2008 r.Starsze
155 mln dolarów za Gadu-Gadu, 18:19
Superszybkie DRAM-y Elpidy, 18:18
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.78 | SQL: 13 | Uptime: 141 days, 21:33 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl