Wtorek, 24 lipca 2007, 18:31
Interaktywny Awatar, czyli reklama do rozmowy
Inteligentna, ładna, pomocna i miło się z nią rozmawia. Takie są nowoczesne reklamy. Dzięki technologii oferowanej przez InteliWISE, każda firma może dziś dysponować interaktywnym kioskiem informacyjnym, który z powodzeniem zastąpi hostessę na targach, recepcjonistkę w firmie, sprzedawcę, przewodnika…Pierwsze interaktywne stanowisko multimedialne z Awatarem InteliWISE od czerwca ‘obsługuje’ zwiedzających w Pomorskim Parku Naukowo - Technologicznym w Gdyni. Awatar, Wirtualny Doradca wyświetlany w kiosku informacyjnym na ekranie wielkości człowieka, udziela wyczerpujących informacji na temat nowego projektu o nazwie „Eksperyment”. Wykorzystując syntezę mowy, Awatar InteliWISE odpowiada na pytania zwiedzających, doradzaj im gdzie się udać, co obejrzeć. Wyposażenie Kiosku w czujnik ruchu powoduje, iż Wirtualny Doradca sam ‘zagaja’ rozmowę z pojawiającym się w pobliżu zwiedzającym, oferując mu swoją pomoc…
Wizja Spielberga z filmu AI – Artificial Intelligence o aktywnych reklamach, spełnia się już dziś. Pani Eksperyment, bo tak nazwaliśmy nasz interaktywny stand, to rozwiązanie funkcjonujące w oparciu o najnowsze inteligentne technologie – mówi Marcin Strzałkowski z InteliWISE. Interaktywny Awatar, czyli wirtualna postać, swoim zachowaniem, gestami, głosem ma zwrócić uwagę klientów na ofertę. Co więcej, wiedza Awatara o produktach i usługach, które promuje może być w każdym momencie aktualizowana – kontynuuje Strzałkowski.
Interaktywny Awatar w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym
Unikalność Doradcy jest efektem wykorzystania technologii InteliWISE, eksperta od stosowania algorytmów Sztucznej Inteligencji do budowy najbardziej zaawansowanych na świecie Awatarów, projektowanych dla celów biznesowych. InteliWISE łączy rozwiązania analizy języka naturalnego (NLP) z zarządzaniem bazami wiedzy oraz zaawansowanymi multimediami (dynamiczne przetwarzanie obrazu i synteza mowy).
Obszary zastosowania interaktywnych kiosków z Wirtualnymi Doradcami to przede wszystkim: promocja usług finansowych i ubezpieczeniowych, promocja ofert w centrach handlowych. Stawiając tego typu stanowisko multimedialne w instytucji borykającej się z kolejkami petentów można znacznie przyspieszyć ich obsługę, co zoptymalizuje pracę danego urzędu. Interaktywne kioski multimedialne sprawdzają się w takich miejscach, jak inspektoraty ubezpieczeniowe czy banki. Awatar tam pracujący pomoże osobom korzystającym z kiosku wypełnić niezbędna dokumentację przy zgłaszaniu ubezpieczycielowi szkody lub składaniu wniosku o założenie rachunku bankowego. W placówkach handlowych multimedialne kioski z Awatarami InteliWISE mogą uprzejmie zatrzymywać klientów i zachęcać ich do zapoznania się z wybraną ofertą. Tego typu kontakt pokonuje wszelkie bariery w relacjach interpersonalnych. Sprzedawca zawsze jest miły dla klienta, nie boi się go i cały czas jest dyspozycyjny, a klient nie wstydzi się zadawać pytań, nawet tych krępujących (związanych z ceną lub charakterem produktu). Dodatkowa korzyścią jest to, że w trakcie rozmowy oferta może być modyfikowana.
Innowacyjność projektów InteliWISE to także aspekt psychologiczny. Teraz przeciętny nieśmiały Kowalski nie będzie obawiał się rozmowy z ekspedientką, ponieważ może wypytać o wszystko Awatara, a inny przeciętny Nowak, który techniki boi się jak ognia, teraz już nie będzie się bał, bo nie musi nic wiedzieć o nowoczesnych technologiach, żeby z nich skorzystać. Po prostu dojdzie do interaktywnego kiosku, zada pytanie, a nasz Wirtualny Doradca mu odpowie. Jeśli sam nie dojdzie… Awatar go zawoła – zapewnia Marek Trojanowicz z firmy InteliWISE.
O InteliWISE (IW)
Lider w zakresie oprogramowania do tworzenia Awatarów – wirtualnych postaci funkcjonujących w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji (AI). Flagowym produktem firmy jest InteliWISE Awatar – wirtualny interaktywny doradca - rozwiązanie zwiększające satysfakcję klientów, oraz redukujące koszty ich obsługi poprzez strony internetowe. Projekty InteliWISE działają w oparciu o: (1) rozpoznawanie języka naturalnego (NLP - Natural Language Processing), (2) dynamiczną animację obrazu, dzięki której uzyskuje się wygląd „niemalże jak człowiek”, oraz (3) wykorzystaniu wielojęzykowej syntezy mowy. Partnerami IW są wiodące firmy technologiczne, reklamowe i ośrodki naukowe (m.in. AMG.net, Digital One Euro RSCG, HYPERmedia, IVO Software, Netsprint.pl, Politechnika Gdańska).
Wersja do druku
Podobne tematy
Samsung LED TV - interaktywny i najsmuklejszy telewizor na świecie
, 05.10.2009 r.
Uśmiechnij się... awatarem
, 21.11.2005 r.Starsze
Ontrack z nowym laboratorium w Katowicach, 18:26
Fujitsu: Twardziel naprawdę twardy, 18:16
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.19 | SQL: 12 | Uptime: 141 days, 23:16 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl