heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 25 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Środa, 6 czerwca 2007, 16:12

Motorola wspiera walkę z AIDS w Afryce

Joss Stone i Motorola przeznaczą dochody na finansowanie PRODUCT(RED)kampanii na rzecz walki z AIDS w Afryce. Wokalistka wystawi na sprzedaż najnowszy teledysk, a koncern wprowadzi specjalną wersję telefonu komórkowego – MOTOKRZR K1 (RED).

Teledysk “Tell Me What We're Gonna Do Now” brytyjskiej wokalistki Joss Stone jest dostępny na iTunes. Piosenkarka przeznaczy cały dochód z jego sprzedaży na rzecz walki z AIDS w Afryce. Równolegle Motorola (NYSE:MOT), zaangażowana w walkę przeciwko AIDS od 2006 roku, wprowadza w Kanadzie specjalną wersję telefonu komórkowego MOTOKRZR K1, z charakterystycznymi czerwonymi elementami obudowy, z którego część dochodu ze sprzedaży zasili fundusze programu.

Motorola wierzy, że ludzie są i będą otwarci na problemy krajów rozwijających się. Telefony, które wprowadzamy na rynek pod marką (MOTO)RED to popularne modele o przyciągającym wzrok designie, najnowocześniejszym wyposażeniu i intuicyjnej obsłudze. Do modeli MOTORAZR V3i, MOTOSLVR L7 obecnie dołącza MOTOKRZR K1. W ten sposób dajemy naszym użytkownikom możliwość pomocy kobietom i dzieciom w Afryce chorym na AIDS – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.



Motorola MOTOKRZR K1

Motorola MOTOKRZR K1



Na zainicjowany przez lidera U2 – Bono i filantropa Bobby’ego Shrivera program PRDUCT(RED) składają się specjalnie zaprojektowane linie produktów najbardziej cenionych międzynarodowych firm. Ich charakterystyczny odcień czerwieni zwraca uwagę na ważny problem epidemii AIDS w Afryce, szczególnie wśród kobiet i dzieci. Motorola przyłączyła się do programu w 2006 roku, prezentując w wybranych krajach wyjątkowe, czerwone wersje swoich telefonów i akcesoriów pod wspólną nazwą (MOTO)RED. Część dochodów pochodzących ze sprzedaży produktów z tej linii koncern przeznacza na rzecz kampanii PRODUCT(RED).

Łączna suma środków przekazanych przez Motorolę na rzecz globalnego funduszu PRODUCT(RED) w 2006 roku wyniosła 12 milionów dolarów. Większość dochodów pochodziła ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

06.06.2007 r.

Ekstremalne komputery dla graczy, 11:45

Pamięci RAM są rekordowo tanie, 11:35


Nowsze

06.06.2007 r.

Elektronika interesuje coraz młodsze dzieci, 16:13

08.06.2007 r.

Notebooki z przyciskiem "Turbo", 11:25


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.52 | SQL: 16 | Uptime: 83 days, 9:45 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl