heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 27 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Piątek, 1 czerwca 2007, 18:02

7point.pl – nowe rozwiązanie analityczne

Ruszył nowy polski system do badania oraz analiz Internetu stworzony przez firmę Lege Artis Sp. z o.o. Rozwiązanie to umożliwia m.in. analizę struktury i atrakcyjności serwisu, sprawdzenie zachowań użytkowników czy poznanie pozycji serwisu w Internecie.

Logo 7point
System 7point najlepiej określa siedem niestandardowych rozwiązań (http://www.7point.pl/CoNasWyroznia.html), jakie zaproponowali jego twórcy. Są to m.in. statystyki pojedynczych adresów url, możliwość wybierania dowolnego zakresu czasu – można oglądać dane obejmujące dowolny dzień, miesiąc lub rok czy też monitorowanie statystyk wielu domen w ramach jednego konta. W 7point istnieje także możliwość liczenia statystyk dla aliasów/mirrorów zarejestrowanej domeny, bez konieczności rejestrowania ich jako osobne. Warunkiem jest jedynie to, by witryny zamieszczone pod tymi adresami nie różniły się zawartością od tej głównej, zarejestrowanej w systemie statystyk.

Warty uwagi jest interfejs aplikacji (zaprojektowany w ten sposób, by móc wygodnie i szybko po nim się poruszać). Ułatwione zostało przełączanie pomiędzy widokami przedstawiającymi te same dane w różnych kontekstach, zaprojektowano system filtrowania wyników oraz udostępniono ulubione widoki (dzięki którym można w szybki sposób dotrzeć do najczęściej oglądanych).

Jak twierdzi Rafał Wawak, Prezes 7point, autorom systemu zależało na stworzeniu profesjonalnego i zarazem przyjaznego narzędzia do badania i kreowania zachowań konsumenckich - „Mamy nadzieję,
że udało nam się osiągnąć ten cel
” – dodał Wawak.

7point zaprojektowany został głównie z myślą o webmasterach i marketerach.

Strona główna www.7point.pl

Strona główna www.7point.pl



Projektem pilotażowym tej usługi był NEOSTAT. Okres jego funkcjonowania, to czas poświęcony przede wszystkim na badania i testy. Przez 12 miesięcy zespół Lege Artis analizował i usprawniał funkcjonalność systemu.

Do grona klientów 7point należą już m.in. militaria.pl, e-solutions czy e-markt.pl.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

01.06.2007 r.

Xerox: Fluorescencyjny suchy atrament, 13:50

Q-Query – rewolucja w raportowaniu, 13:48


Nowsze

01.06.2007 r.

Dell redukuje zatrudnienie, 18:03

03.06.2007 r.

Polietylen mocnejszy od kewlaru, 14:42


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.30 | SQL: 8 | Uptime: 35 days, 14:59 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl