Sobota, 19 maja 2007, 17:18
Motorola prezentuje nową generację telefonów komórkowych
Nowy Jork, Londyn, Bangkok, 15-17 maja 2007 – Motorola, Inc. (NYSE: MOT) prezentuje nową generację telefonów komórkowych z klapką model RAZR2 – jeszcze bardziej płaski niż jego poprzednik i jeszcze bardziej zaawansowany technologicznie. Nowy RAZR2 będzie dostępny w trzech wersjach MOTORAZR V8 (GSM), MOTORAZR V9 (3G/HSDPA) i MOTORAZR V9m (EVDO CDMA) w wybranych krajach w lipcu, a pozostałe stylowe i multimedialne modele MOTORIZR Z8, MOTO Q i ROKR Z6 trafią do sprzedaży za miesiąc.– Motorola konsekwentnie przybliża się ze swoimi telefonami do idei “seamless mobility” – koncepcji łatwej i skutecznej komunikacji bezprzewodowej między ludźmi i urządzeniami. Dzięki zaprezentowanym najnowocześniejszym modelom Motoroli wygodne korzystanie z multimediów, prosty dostęp do internetu czy najwyższa jakość muzyki są w zasięgu ręki – mówi Ed Zander, prezes Motoroli.
Seria MOTORAZR2
Motorola z MOTORAZR zrewolucjonizowała myślenie o telefonach komórkowych, oferując jako pierwsza niezwykle cienki model z klapką. RAZR2 to kontynuacja nowatorskiego podejścia łączenia designu i funkcjonalności w telefonie komórkowym.
Nowa generacja RAZR to między innymi:
- całkowicie przebudowany interfejs użytkownika, dzięki czemu znacznie szybciej wyszukuje się kontakty; możliwość przypisania wielu numerów do tej samej osoby;
- łatwe do sprofilowania główne menu, dzięki czemu nie trzeba więcej niż 2-3 kliknięć, by skorzystać z ulubionej aplikacji;
- udoskonalone wyświetlacze zapewniają użytkownikom największy w swojej klasie 2.0” zewnętrzny ekran oraz wewnętrzny wyświetlacz 2.2” o rozdzielczości 240x320;
- bez otwierania telefonu można czytać wiadomości na zewnętrznym wyświetlaczu i odpowiedzieć za pomocą zaprogramowanych wiadomości tekstowych;
- nowy szybszy procesor, a przesłanie piosenki po szybkim łączu USB 2.0 zajmuje tylko 2-3 sekundy;
- technologia Motoroli Crystal Talk automatycznie przystosowuje się do warunków otoczenia tak, że nawet w hałaśliwym miejscu można bez problemu przeprowadzić rozmowę;
- obudowa z delikatną w dotyku tylnią klapką i wykończeniem z nierdzewnej, wytrzymałej stali, ponad 100 tysięcy testów aluminiowych zawiasów klapki gwarantuje jej wytrzymałość;
- wybrane wersje oparte o platformę Linux/Java pozwalającą na stałą rozbudowę mobilnej architektury;
- RAZR2 V8 oprowadza głosowo użytkownika po interaktywnym menu, listach kontaktów, e-milach i SMS-ach; (w wybranych językach)
(Niektóre możliwości mogą nie być aktywowane przez operatora na danym rynku, i/ albo ich nadajniki mogą ograniczać ich zakres)
Pozostałe zawansowane modele Motoroli:
MOTORIZR Z8
Ten telefon wpisuje się w trend “mobilnego lifestyle’u”, dając użytkownikom dostęp do filmu, telewizji, muzyki, internetu i gier w najwyższej jakości. To pierwszy na świecie tak zaprojektowany model, by po rozsunięciu dopasował się do kształtu twarzy. Głównymi cechami tej słuchawki z HSDPA są:
- prędkość pobierania muzyki do 3.6Mbps, obecnie najszybsza możliwa prędkość bezprzewodowego transferu danych;
- doskonała rozdzielczość wyświetlacza działającego w pozycji portretowej i horyzontalnej;
- doskonała jakość wideo konkurencyjna dla TV – nagrywanie i odtwarzanie z prędkością do 30 klatek/ sek.;
- możliwość rozszerzenia zewnętrznej pamięci z 4GB do 32GB;
- dostęp do mobilnej TV – streaming z kanałów m.in. CNN i BSkyB;
- mobilne gry – dostęp do wybranych i popularnych gier oferowanych przez Electronic Arts, np. demo gry EA BIG SPORTS SSX3.
Chcąc dostarczyć pełną rozrywkę, Motorola jako pierwsza będzie dystrybuować model MOTORIZR Z8 z filmem “Tożsamość Bourne’a” zapisanym na karcie pamięci 512MB microSD oraz z lekkimi słuchawkami Bluetooth Stereo ROKR S9.
(Niektóre możliwości mogą nie być aktywowane przez operatora na danym rynku, i/ albo ich nadajniki mogą ograniczać ich zakres)
ROKR Z6
Według badań Motoroli 54% konsumentów chciałoby mieć w telefonie odtwarzacz MP3, a 27% uważa to za warunek konieczny. Nowy muzyczny ROKR Z6 ma powtórzyć w Europie i Azji sukces na rynku chińskim i hinduskim modelu ROKR E6.
Model Z6 ma następujące cechy:
- dedykowane muzyczne klawisze do nawigacji, by bezpośrednio zarządzać zasobami muzycznymi;
- szybki transfer muzyki dzięki High Speed USB 2.0 – przykładowo przesłanie 500 piosenek zajmuje ok. 15 minut;
- przyjazny i łatwy sposób zarządzania zasobami muzycznymi – Windows Media Player ułatwia przesyłanie muzyki z PC-ta, możliwość odebrania telefonu przy podłączeniu do komputera;
- możliwość zachowania do 2GB plików (ok. 1000 piosenek) na wymienialnej karcie pamięci;
- technologia Bluetooth Stereo zapewniająca bezprzewodowe słuchanie muzyki, np. z najnowszych słuchawek Bluetooth Stereo Motoroli – ROKR S9.
Motorola zawarła umowę z firmą Napster (Nasdaq: NAPS), na podstawie której użytkownicy Motoroli będą mogli łatwiej pobierać muzykę na telefon a dodatkowo przez miesiąc będą mieli darmowy i nieograniczony dostęp do ponad 3 milionów utworów, dzięki Napster To Go®.
(Niektóre możliwości mogą nie być aktywowane przez operatora na danym rynku, i/ albo ich nadajniki mogą ograniczać ich zakres)
MOTO Q
Smartfony MOTO Q 8 (GSM/EDGE) i MOTO Q 9 (HSDPA), przeznaczone do łączenia pracy z rozrywką, to następcy wprowadzonego w 2006 r. na rynek amerykański telefonu MOTO Q (CDMA), którego sprzedano już ponad milion sztuk. Żaden inny QWERTY nie sprzedawał się tak dobrze w tak krótkim czasie.
Nowy MOTO Q 9 to czterozakresowy telefon z klawiaturą QWERTY – oparty o system operacyjny Windows Mobile 6.0 TM – łączy elegancki wygląd i system HSDPA/UMTS, umożliwiając bezprzewodowy transfer danych z prędkością do 3.6Mbps. W około 6 sekund można przesłać na telefon ulubiony utwór, nie dotykając komputera..
(Niektóre możliwości mogą nie być aktywowane przez operatora na danym rynku, i/ albo ich nadajniki mogą ograniczać ich zakres)
Informacje i zdjęcia portfolio zaawansowanych modeli na 2007 rok (w języku angielskim) są dostępne pod adresem www.motorolalaunch.com
Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2006 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 42,9 mld USD.
W domu, w samochodzie, czy w pracy, Seamless Mobility daje pełną mobilność, pozwalając w każdej chwili skontaktować się z ludźmi i zdobyć potrzebne informacje od przemieszczających się urządzeń i ludzi. Seamless Mobility wykorzystuje potencjał konwergencji technologii, umożliwiając szybszą, oszczędną i elastyczną komunikację.
www.motorola.com oraz www.motorola.pl
Wersja do druku
Podobne tematy
Motorola Mobility zwolni 1200 pracowników
, 09.03.2013 r.
Motorola przegrała z Microsoftem
, 21.09.2012 r.
Motorola kupiona przez Google
, 23.05.2012 r.
Google może przejąć Motorola Mobility
, 14.02.2012 r.
Apple, HTC, Samsung i Motorola pozwane ws. Carrier IQ
, 06.12.2011 r.Starsze
Klej w nanotechnologii, 17:12
Silnik na wodę?, 13:16
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.10 | SQL: 13 | Uptime: 141 days, 18:17 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl