heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Wtorek 16 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Wtorek, 20 marca 2007, 14:21

KNF zatwierdziła prospekt emisyjny Internet Group S.A.

Komisja Nadzoru Finansowego 19 marca 2007r. zatwierdziła prospekt emisyjny sporządzony przez Internet Group w związku z ofertą publiczną 11.424.025 akcji serii F oraz zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu na rynku regulowanym 26.206.000 akcji serii F oraz 11.424.025 praw do akcji serii F.

Oferta publiczna jest częścią transakcji, którą uzgodniły Zarządy Internet Group S.A. i CR Media Consulting S.A. w Porozumieniu Inwestycyjnym z dnia 10 sierpnia 2006 r. Zamiarem stron Porozumienia jest połączenie działalności w ramach jednej grupy kapitałowej. Spółka planuje sprzedać w Ofercie Publicznej 11.424.025 nowej emisji akcji zwykłych na okaziciela serii F akcji. Oferującym akcje Internet Group S.A. jest Dom Maklerski PKO BP. W wyniku transakcji Internet Group S.A. stanie się właścicielem 100% akcji CR Media Consulting S.A. oraz pozyska środki na dalszy rozwój grupy kapitałowej.

Celem połączenia działalności Internet Group S.A i CR Media Consulting S.A. jest zwiększenie skali działania, wykorzystanie efektu synergii oraz rozwinięcie działalności w nowych segmentach rynku. Spółki opracowały wspólną strategię budowy grupy kapitałowej na bazie dotychczasowej aktywności obu Spółek i zamierzają doprowadzić do faktycznego połączenia działalności obu podmiotów i ich spółek zależnych w ramach jednej grupy kapitałowej. Głównymi filarami działalności grupy, zgodnie z opracowaną strategią będą: Platforma biznesowa, Platforma mediowa, E-marketing i M-marketing oraz Media on-line.


Informacje Finansowe (dane skonsolidowane):
Internet Group S.A.
W 2006 roku grupa kapitałowa Internet Group S.A. wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 15.399 tys. zł, zysk na działalności operacyjnej wyniósł 291 tys. zł, zysk brutto 275 tys. zł, oraz zysk netto 275 tys. zł.

CR Media Consulting S.A.
W 2006 roku grupa kapitałowa CR Media Consulting S.A. wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 173.947 tys. zł, zysk na działalności operacyjnej wyniósł 8.107 tys. zł, zysk brutto 8.563 tys. zł, oraz zysk netto 6.871 tys. zł.

Informacje o Spółkach:
Grupa Kapitałowa Internet Group S.A.
Internet Group S.A. jest integratorem rozwiązań dla biznesu w zakresie teleinformatyki. Dostarcza dedykowane rozwiązania dostosowane do potrzeb i specyfiki klientów bazując na najnowocześniejszych i zaawansowanych rozwiązaniach. Grupa Kapitałowa Internet Group S.A. specjalizuje się w tworzeniu systemów bezpieczeństwa sieci lokalnej, administracji infrastrukturą teleinformatyczną oraz tworzeniu wirtualnych sieci korporacyjnych.

Grupa Kapitałowa Internet Group S.A. jest dostawcą szeroko rozumianych usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych i indywidualnych. W ramach świadczonych usług Spółka jest partnerem biznesowym największych operatorów krajowych i międzynarodowych jak EXATEL, ATM, Tiscali, Telia Sonera i TP S.A.

Ponadto Spółka posiada własne wirtualne call center oparte na najnowszych rozwiązaniach firmy Altitude Software. Usługa ta umożliwia uruchomienie w pełni funkcjonalnego stanowiska call center w dowolnej lokalizacji, bez konieczności inwestowania przez klienta w skomplikowane, kosztowne systemy telekomunikacyjne.

Grupa Kapitałowa Internet Group S.A. jest także dostawcą usług dostępu do internetu, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dużych korporacji, z zastosowaniem wszelkich dostępnych technologii oraz świadczy usługi projektowania oraz wykonywania serwisów internetowych, stron www, sklepów internetowych, prezentacji multimedialnych oraz usługi sieci zewnętrznych i wewnętrznych.

Grupa Kapitałowa CR Media Consulting
Na dzień zatwierdzenia Prospektu CR Media Consulting S.A. tworzy grupę kapitałową. Jest podmiotem dominującym spółek Ad.net S.A., Sabela Media Polska Sp. z o.o., Ad Meritum Sp. z o. o. oraz Interactive Marketing Partner Polska Sp. z o.o.

CR Media Consulting S.A. oferuje kompleksowe usługi na rynku mediowym (internet, prasa, radio). Stawia na tworzenie nowej jakości, oferuje oprogramowania do planowania kampanii reklamowych w mediach, rozwiązania technologiczne wspierające ich realizację oraz wysoki standard usług. Specjalizuje się w outsourcingu sprzedaży powierzchni reklamowej (internet, prasa, radio) oraz usług planowania i zakupu mediów dla potrzeb kampanii reklamowych.

Ad.net S.A. jest organizatorem największej w Polsce sieci reklamy internetowej. Reprezentuje na zasadach wyłączności wybrane serwisy internetowe i oferuje ich powierzchnie reklamową dla realizacji komercyjnych kampanii promocyjnych, zlecanych głównie przez pośredników reklamowych (domy mediowe, agencje, brokerów). Partnerom – witrynom zapewnia technologię do zarządzania emisją reklam (ad serwer), organizuje badania demograficzne użytkowników serwisów, zapewnia reprezentację w organizacjach i inicjatywach branżowych. Taki sam model działalności stosują spółki Ad.net na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Sabela Media Polska Sp. z o.o. jest firmą technologiczną, zajmującą się techniczną obsługą kampanii reklamowych w internecie oraz dystrybutorem rozwiązań adserwerowych. Klientami Sabela Media Polska Sp. z o.o. są sieci reklamowe i domy mediowe, a potencjalnie - także końcowi reklamodawcy zainteresowani bezpośrednią współpracą z firmą technologiczną oraz niezależne witryny internetowe.

Ad Meritum Sp. z o. o. jest domem sprzedaży prasy, który na zasadach wyłączności, reprezentuje wybranych wydawców i oferuje im usługi w zakresie kreowania polityki sprzedaży, pozyskiwania i realizacji komercyjnych kampanii reklamowych, zlecanych przez pośredników reklamowych (domy mediowe, agencje, brokerów), ale także przez klientów bezpośrednich. Jej rolą jest także wspieranie wydawnictwa w zakresie marketingu poprzez dostarczanie analiz i rekomendacje zmian wydawniczych oraz wsparcie w organizacji promocji.

Interactive Marketing Partner Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii e-marketingowych, obejmujących między innymi tworzenie kreacji i serwisów internetowych. Usługi te oferuje w oparciu o własne technologie z rodziny Jet. Ponadto świadczy usługi związane z reklamą e-mailingową polegające na dostarczaniu własnej, unikalnej technologii e-mailingowej (Jet.mail) w celu szybkiego dotarcia z przekazem promocyjnym do odbiorców, zarejestrowanych w bazie klienta lub w innej, specjalnie - do tego celu - pozyskanej.
Interactive Marketing Partner Polska Sp. z o.o. jest też organizatorem sieci reklamowej pod nazwą handlową Ad.Click; w odróżnieniu od Ad.net S.A. - specjalizuje się w sprzedaży witryn niszowych (o bardzo wąskiej tematyce) oraz promocji modeli sprzedaży pay-for-performance (rozliczanie kosztów w oparciu o wyniki).


Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

19.03.2007 r.

Kolejny standard 802.16, 21:58

Skype 3.1 umożliwia zarabianie przez Internet, 21:55


Nowsze

20.03.2007 r.

AMD przygotowuje trzy chipsety na Socket AM2+, 14:23

Rynek LCD potrzebuje olbrzymich inwestycji, 14:25


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.02 | SQL: 23 | Uptime: 81 days, 6:20 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl