heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 21 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Czwartek, 1 marca 2007, 16:06

Real w "wirtualu"

Sieć hipermarketów Real weszła w 2007 rok z nowym potencjałem, pomysłami, ofertą konsumencką, strategią marketingową, oraz z nowym serwisem www.real.pl, którzy zaprojektowała i wykonała agencja interaktywna Venti.

Nowa witryna Reala jest odpowiedzią na ostatnie wydarzenia związane z marką, tj. przejęcie przez Real sieci hipermarketów Géant, poszerzenie oferty dla klientów, zaproponowanie im atrakcyjnej wartości dodanej, wzmożenie działalności charytatywnej Reala, a także zintensyfikowanie kontaktów z mediami – mówi rzecznik prasowy sieci Real – Agnieszka Łukiewicz Stachera.

Serwis www.real.pl pełni funkcję serwisu konsumenckiego i korporacyjnego. Optymalnie zaplanowana nawigacja, grafika, jak również podział prezentowanej na stronach treści pozwalają odbiorcom łatwo odróżniać to, co przeznaczone jest dla klientów Reala (np. tematyczne katalogi produktów), od tego, co może zainteresować ich dzieci - najmłodszych internautów (gry online), pracowników sieci, kandydatów do pracy lub dziennikarzy, którzy szukają konkretnych informacji o samej firmie (Press Room).

Interesującą nowością jest propozycja przygotowana przez nas w ramach serwisu dla osób zajmujących się domowym budżetem. Aplikacja udostępniona na stronach Real.pl umożliwia planowanie zakupów, podliczanie swoich wydatków, obserwowanie ich struktury, a co za tym idzie – także oszczędzanie, czy też optymalne wydawanie pieniędzy – mówi Jarosław Augustyniak – Project Manager Venti. O nowe funkcjonalności wzbogaciliśmy także inne działy serwisu, m.in. Press Room, który oferuje obecnie dziennikarzom liczne udogodnienia przy zbieraniu potrzebnych im danych – oszczędza czas, umożliwia wygodne przeszukiwanie i monitoring informacji.

Współpraca agencji interaktywnej Venti i marki Real rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku i kontynuowana będzie w tym. Wspólne działania obejmują bieżące rozwijanie www.real.pl, oraz realizację kampanii reklamowych w Internecie.


Sieć hipermarketów Real należy do METRO Group - drugiego, co do wielkości w Europie i trzeciego na świecie, koncernu handlowego zatrudniającego ponad 250 tys. pracowników. W Polsce koncern reprezentowany jest przez: Real, Makro Cash & Carry, Media Markt i Saturn.
Sieć hipermarketów Real powstała w Niemczech w 1992 r. W Polsce pojawiła się ona pod koniec 1995 r. Obecnie jest to 49 placówek handlowych na terenie kilkunastu polskich miast. Real zatrudnia w Polsce blisko 14 tys. osób.


Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

01.03.2007 r.

BenQ Joybook S31, nowy lekki notebook, 16:03

Złap pracę w sieci!, 16:00


Nowsze

01.03.2007 r.

Za miesiąc VI Podlaski Turniej w Programowaniu Zespołowym, 16:09

Chipset AMD z grafiką ATI, 16:19


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.98 | SQL: 13 | Uptime: 141 days, 21:24 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl