heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 3 stycznia 2025 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Poniedziałek, 26 lutego 2007, 12:03

Klienci doceniają Lenovo

Z badań przeprowadzonych przez Technology Business Research (TBR) wynika, że ThinkPad firmy Lenovo jest najlepiej postrzeganą marką na rynku notebooków. Użytkownicy uznają ją za najbardziej wartościową i należą do najbardziej zadowolonych spośród wszystkich nabywców notebooków.

Już osiem kwartałów z rzędu Lenovo wymieniane jest jako najlepsza firma produkująca notebooki. Chińska firma, która kupiła od IBM-a dział produkcji pecetów i komputerów przenośnych, wciąż ulepsza swoją ofertę, co znajduje odbicie w satysfakcji klientów. Jest przy tym przedsiębiorstwem bardzo innowacyjnym, które z powodzeniem rozwija technologie opracowane jeszcze przez IBM-a oraz wprowadza własne interesujące rozwiązania.

Mariusz Błoński
Więcej informacji w KopalniWiedzy.pl

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

26.02.2007 r.

Sony: Okrojone PS3 w Europie, 12:02

23.02.2007 r.

Kaspersky: "Globalne badanie wycieków danych 2006", 14:17


Nowsze

26.02.2007 r.

Wikipedia w sądzie, 12:04

Telefon dla podróżnika, 12:08


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 1.43 | SQL: 14 | Uptime: 143 days, 20:20 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.Rozumiem