Niedziela, 29 sierpnia 2004, 12:31
Narwani internauci
Jak się okazuje, użytkownicy łącz szerokopasmowych oczekują dużej szybkości usług również w świecie realnym. Tak przynajmniej sugerują wyniki badań, jakie firma Cable & Wireless przeprowadziła na Brytyjczykach.Użytkownicy przyzwyczajeni do sprawnie funkcjonujących usług sieciowych także w kontaktach bezpośrednich i telefonicznych oczekują błyskawicznej reakcji o każdej porze dnia i nocy. Są niecierpliwi, nie lubią czekać ani stać w kolejkach. Brak cierpliwości przejawiają zwłaszcza mężczyźni, którzy są gotowi zrezygnować z usługi, jeśli np. wiąże się ona z rozmową telefoniczną podczas której będą musieli czekać ponad 3 minuty.
Wśród najsilniej denerwujących czynników, Brytyjczycy wymienili automatyczne sekretarki, towarzyszącą przełączaniu rozmów muzykę, brak precyzyjnej informacji o długości okresu oczekiwania, a także podejmowanie przez obsługę grzecznościowych rozmów, nie związanych bezpośrednio z usługą oraz wolne połączenia internetowe.
Jak sugeruje Cable & Wireless, firmy usługowe muszą wypracować nowy model kontaktów z klientami, dopasowany do oczekiwań ery internetu. W przeciwnym razie nie pomoże wysoka jakość usług i wydatki na reklamę, bo klienci i tak uciekną po 180 sekundach.
Źródło: www.di.com.pl
Wersja do druku
Podobne tematy
Starsze
Neostrada 1 Mbps!, 13:41
Happy birthday Linux :-), 9:51
Nowsze
Popyt na serwery nadal wysoki, 12:32
3Dmark05 nadchodzi..., 21:07
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.97 | SQL: 9 | Uptime: 141 days, 21:10 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl