Wtorek, 14 listopada 2006, 06:53
Akamai: 20 proc. internautów zrobi ponownie zakupy w złym sklepie internetowym
Co piąty użytkownik Internetu (ok. 20 proc.) w USA i Europie deklaruje, że zrobi ponownie zakupy w sklepie internetowym, chociaż według jego opinii działa on źle - wynika z opublikowanych w czwartek wyników badań firmy analitycznej Akamai.Według badania, 75 proc. internautów zrobi co prawda zakupy w takim sklepie, ale będzie to "pierwszy i ostatni raz". Pozostałe 5 proc. nie wie, czy dokonałoby powtórnie zakupów.
Dla 33 proc. użytkowników internetu do "porzucenia" sklepu internetowego wystarczy, że jego strona ładuje się zbyt wolno. Niemal 50 proc. badanych podkreśla, że najważniejszym parametrem oceny działania takiego sklepu jest szybkość otwierania się strony. Dla 46 proc. jest to natomiast szybkość przeprowadzenia transakcji.
Około 65 proc. ankietowanych jest gotowych zrobić ponownie zakupy w sklepie, którego strona internetowa ładuje się wolno, ale posiada on uproszczony proces rejestracji, a płatność online jest szybka i - jak mówią respondenci - bezpieczna. Jak wynika z sondażu, 30 proc. po złych doświadczeniach ze sklepem internetowym odradzi znajomym korzystanie z niego.
Firma Akamai przeprowadziła badanie na próbie 1000 osób w wieku powyżej 15 lat we wrześniu br.
PAP
Wersja do druku
Podobne tematy
Starsze
Zatrzymano nastolatka, który umieścił w internecie fotomontaż zdjęć koleżanki, 6:53
Intel zwiększa inwestycje w Wietnamie, 6:52
Nowsze
Porozmawiaj ze mną Clara!, 12:43
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.68 | SQL: 9 | Uptime: 525 days, 19 min h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl