heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 21 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Poniedziałek, 27 marca 2006, 16:29

Call Center - sukces przez telefon

W USA był to już prawdziwy boom, w Europie Wschodniej - następuje właśnie teraz. Mnogośc firm oferujących usługi Call Center rośnie w dużym tempie.

Call Center jest to dział w ramach organizacji, gdzie pracownicy wykorzystują infrastrukturę telefoniczną i informatyczną do obsługi rozmów telefonicznych (przychodzących i wychodzących) w celu wymiany informacji z klientami. Contact Center stanowi rozszerzenie funkcjonalności Call Center o możliwości interakcji z klientami poprzez kolejne nowoczesne kanały takie jak e-mail, sms, Internet (chat, Web CallBack, Web Collaboration).

Firma Telbridge oferuje swoim klientom całą paletę gotowych produktów, usług i rozwiązań niezbędnych dla stworzenia Call Center / Contact Center.

Poza specjalizacją (sprzedaż przez telefon) firma zajmuje się obsługą klientów (infolinie, help-desk) w języku polskim oraz dowolnie wybranym języku obcym (multijęzykowe call center / contact center).

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

26.03.2006 r.

PayPal Mobile, 20:29

25.03.2006 r.

SMS-y i e-maile eliminują odręczne pisanie, 1:12


Nowsze

27.03.2006 r.

Niemcy zaostrzają prawo antypirackie, 16:32

Apple dochodzi do 3 dekady istnienia, 16:34


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


szef - 10 października 2006, 18:51

Firma klientom zapwenia totalną porażkę.



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.84 | SQL: 18 | Uptime: 141 days, 21:47 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl