heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 25 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Piątek, 10 lutego 2006, 00:22

Rynek marketingu e-mailowego w 2010 r. osiągnie wartość 1,1 mld USD

Rynek marketingu e-mailowego, który w 2005 r. miał wartość 885 mld USD, w 2010 r. osiągnie 1,1 mld USD - wynika z opublikowanego w środę raportu firmy analitycznej JupiterResearch.

Według raportu, mimo masowego wzrostu spamu w poczcie elektronicznej w latach 2003-2005, dostawcy internetu zaczynają wygrywać walkę z tą niechcianą formą marketingu i reklamy. Ilość spamu przypadającego na jednego konsumenta spadnie do 2010 r. o 13 proc.

Zdaniem autorów raportu, filtrowanie internetu przez użytkowników i operatorów spowoduje, że ilość wiadomości spamowych przypadających na jednego konsumenta spadnie z 3.253 w 2005 r. do 1.640 w 2010 r.

Z drugiej strony, według raportu, wzrośnie skuteczność działania poczty elektronicznej. Procent dostarczonych wiadomości, który obecnie wynosi około 88 proc. wzrośnie w 2010 roku do 90 proc. Wartość e-maili, które nie zostały dostarczone lub zostały zablokowane spadnie zaś z 107 mln USD w 2006 roku, do 92 mln USD w 2010.

Według JupiterResearch, wiodącymi rynkami marketingu e-mailowego będą w 2010 roku USA, Europa oraz Japonia, Indie i Chiny.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

10.02.2006 r.

Tulsa i Pacifica, nowe procesory serwerowe, 0:21

09.02.2006 r.

DDR2 o 16% w górę, 3:16


Nowsze

10.02.2006 r.

Internetowy Dżihad, 0:23

Yahoo pomogło aresztować pisarza, 0:24


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.18 | SQL: 18 | Uptime: 105 days, 23:04 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl