Piątek, 3 lutego 2006, 10:20
EU, runda druga
Do tej pory w całej Europie złożono 170 tys. wniosków na b>domeny .eu. Najpopularniejsze nazwy to: SEX (236 wniosków), HOTEL (123) i TRAVEL (97). Najwięcej wniosków spłynęło z Niemiec (ponad 53 tys.), Holandii (ponad 24 tys.) i Francji (20 tys.).Od 7 lutego 2006 r. rozpocznie się kolejna faza rejestracji, tym razem adresowana już do niemal wszystkich firm i instytucji Unii Europejskiej. Eksperci zapowiadają, że możemy być świadkami brutalnej walki z czasem i konkurencją, która za wszelką cenę będzie chciała pozyskać naszą nazwę domeny.
Może przez to powstać wiele nieprzyjemnych sytuacji. Firmy, które nie mają znaku towarowego lub innych form ochrony swojej marki, mogą w tej walce stracić własną unikatową nazwę domeny - ostrzega Grzegorz Malec z serwisu PolskiHosting.pl.
Już w trakcie pierwszej fazy wiele polskich przedsiębiorstw ratowało się szybką rejestracją (w 48 godzin) znaku towarowego. Przyznanie znaku towarowego trwa w Polsce kilka lat, co zamyka firmom drogę do wielu działań. Ale dzięki obecności w Unii pojawiła się możliwość zarejestrowania znaku już w ciągu 48 godzin. Dla wielu polskich spółek było to wybawienie - zapewnia Wojciech Dyląg z Domeny.pl.
Druga faza rejestracji domen .eu potrwa do 6 kwietnia br. Od 7 kwietnia domeny te będą mogli już rejestrować wszyscy obywatele Unii Europejskiej.
Wersja do druku
Podobne tematy
Starsze
Karta pamięci SD/USB, 10:18
Gates w Polsce ogłosił inwestycję Microsoftu, 20:39
Nowsze
Rekordowa sprzedaż telefonów komórkowych, 10:21
Xbox złamany programowo, 10:23
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 2.49 | SQL: 8 | Uptime: 164 days, 2:40 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl