Środa, 21 września 2016, 12:02
Google chce promować nieuciążliwe reklamy
W odpowiedzi na rosnącą popularność oprogramowania blokującego reklamy Google założyło organizację, której celem jest promowanie odpowiednich reklam.Wraz z reklamodawcami i wydawcami Google chce oceniać reklamy m.in. biorąc pod uwagę ich rozmiar oraz ilość danych, jaką trzeba przesłać przez sieć. Pod uwagę brany będzie też czas konieczny do załadowania się reklamy. Kryteria takie posłużą do przyznawania ocen reklamom. Wydawcy, którzy zgłoszą swój udział w Coalition for Better Ads będą wyświetlali na swoich witrynach tylko reklamy, który otrzymały oceną powyżej ustalonej minimalnej. To powinno spowodować, że nie będą pokazywali reklam przeszkadzających użytkownikom.
Organizacja będzie starała się, by ich system oceny stał się standardem dla reklamy w internecie. Jego pierwsza wersja ma ukazać się jeszcze w bieżącym roku. Akces do nowo założonej organizacji zgłosiły już Unilever, Procter & Gamble, Washington Post, DMA, GroupM oraz European Pulishers Council.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
Google Chrome straciła udziały na rzecz... Microsoft Edge
, 14.11.2020 r.
Zadebiutowała przeglądarka Microsoftu z silnikiem od Google
, 19.01.2020 r.
Google przez trzy lata walczył z grupą usiłującą infekować aplikacje w Play Store
, 12.01.2020 r.
Sklep Google Play od lat zainfekowany programem szpiegującym
, 15.04.2019 r.
Popularne rozszerzenie przeglądarki Chrome zostało wycofane przez Google
, 20.02.2019 r.Starsze
Dobre i złe wieści dla darmowych hotspotów Wi-Fi, 12:01
Sound BlasterX Katana , 11:57
Nowsze
Microsoft otworzył w Pekinie Transparency Centre, 12:02
Dłuższe wpisy na Twitterze, 12:03
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.78 | SQL: 13 | Uptime: 525 days, 9 min h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl