Czwartek, 9 maja 2013, 11:20
Nieszczęśliwi szybciej odpowiadają na e-maile
Wg inżynierów z firmy Contactually, w porównaniu do bardziej zadowolonych respondentów, nieszczęśliwi ludzie szybciej odpisują na maile.Amerykanie przeanalizowali 100 mln rozmów emailowych. Sporządziwszy listy sugerujących nastawienie słów-kluczy, przystąpiono do określania proporcji wyrazów o pozytywnym i negatywnym znaczeniu.
Okazało się, że w ciągu 24 godz. na maile odpowiadało 64% nieszczęśliwych badanych i zaledwie 47% nastawionych pozytywnie.
Jeff Carbonella, dyrektor ds. technologii w Contactually, podkreśla, że nie wiadomo, czemu optymiści wolniej wywiązują się ze swoich emailowych obowiązków. Niewykluczone, że osoby z negatywnym nastawieniem są generalnie bardziej aktywne internetowo. To w pewnym sensie wyjaśniałoby trolling.
Zaobserwowanego zjawiska nie da się wyjaśnić lakonicznością, a zatem łatwością udzielania negatywnych odpowiedzi, bo tytuły maili nieszczęśliwców składały się średnio z 23, a zadowolonych jednostek z 25 znaków. Wszystko wskazuje więc na to, że wyrażając emocje o znaku ujemnym, ludzie się raczej nie ograniczali.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
Starsze
Najpopularniejsze monitory LED na rynku Polskim, 11:03
Windows 8: 100 mln licencji sprzedane. Windows Blue w drodze, 9:38
Nowsze
Broń do drukowania 3D ocenzurowana, ale dostępna w The Pirate Bay, 17:18
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.77 | SQL: 10 | Uptime: 525 days, 2:20 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl