heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Wtorek 2 marca 2021 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Poniedziałek, 17 grudnia 2012, 09:46

Porażka eksperymentu z „The Daily”

Od tego tygodnia nie ukazuje się już internetowa gazeta „The Daily”. Należący do koncernu medialnego Ruperta Murdocha dziennik przynosił zbyt duże straty.

Był to spory medialny eksperyment, który się nie powiódł. „The Daily” ukazywał się przez niecałe dwa lata. Był gazetą płatną, dostępną wyłącznie na tablety i smartfony.

To był błąd – uważa Henry Blodget z portalu The Business Insidernigdy nie rozumiałem tego pomysłu, bo przecież ludzie korzystają z internetu w komputerach stacjonarnych czy telewizorach. Takie ograniczenie nie miało sensu.

Cyfrową gazetę „The Daily” kupowało 100 tysięcy ludzi. Straty sięgały 30 milionów dolarów rocznie. Ostatni numer ukazał się w sobotę.

Przypomnijmy, że w Polsce wprowadzono podobny pomysł na płatną subskrypcję treści w kilku branżowych mediach. Dostęp do płatnej części serwisów kosztuje 19,99 złotych miesięcznie. Piano Media pobiera opłaty oraz i rozdziela pieniądze pomiędzy wydawcami. Część z płaconych przez internautów kwot słowacka firma zostawi dla siebie.

IAR

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

14.12.2012 r.

Ładowarki USB od Sony, 11:55

13.12.2012 r.

Krytyczne luki dla Windows, 10:54


Nowsze

17.12.2012 r.

Linux kończy wsparcie dla procesorów 386, 9:47

19.12.2012 r.

SpamSoldier zmienia ekonomię spamu, 20:24


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2021 | Prywatność | Load: 1.20 | SQL: 12 | Uptime: 200 days, 3:38 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl