heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 29 listopada 2020 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Piątek, 23 listopada 2012, 09:23

NEC wprowadza oprogramowanie biometryczne FieldAnalyst

FieldAnalyst może automatycznie analizować parametry biometryczne w czasie rzeczywistym, oceniając liczbę klientów, ich płeć i grupę wiekową oraz ich sposób poruszania się po sklepie (wybór wejść, alejek, wyjść).

Dzięki temu możliwe jest prowadzenie różnych analiz marketingowych, które uprzednio wymagały działań manualnych, włącznie z analizą widowni w czasie rzeczywistym i efektywności reklamy. Dostępne są dwie wersje FieldAnalyst: Gate, wyspecjalizowana wyłącznie do zliczania liczby przechodzących osób oraz Signage, bardziej zaawansowana, z dostępem do dodatkowych analiz z przeznaczeniem do zastosowania w kampaniach Digital Signage

FieldAnalyst wykorzystuje dane biometryczne do dostarczania anonimowych analiz wideo. Wyniki tych analiz zapisywane są w formacie numerycznym i można je od razu wykorzystać, przykładowo do zmiany wyświetlanego kontentu, tak aby jak najlepiej dopasować go do odbiorców oraz do raportowania w czasie rzeczywistym. Dane przydatne są również do późniejszych statystyk i raportów. Analizowana jest także odległość od ekranu i czas, przez jaki odbiorca patrzy w kierunku kamery, dzięki czemu można ocenić jego zainteresowanie i zaangażowanie. Dla łatwiejszej integracji FieldAnalyst z systemami Digital Signage i aplikacjami interaktywnymi pod koniec roku NEC Display Solutions wprowadzi na rynek oprogramowanie middleware Leafengine, które upraszcza integrację dużej liczby sensorów i rozwiązań softwarowych poprzez jeden standaryzowany interfejs.

NEC FieldAnalyst pomaga reklamodawcom i właścicielom sieci w analizie efektywności kampanii i w efekcie w zwiększeniu generowanych przychodów. Poprzez dostarczenie istotnych informacji, właściciel sieci lub administrator może ocenić, jaki rodzaj kontentu jest najlepszy o danej porze dnia, czy przechodnie rzeczywiście patrzą na nośnik Digital Signage, jaka liczba osób wchodzi do sklepu i do jakich przedziałów wiekowych należą.

Dokładność systemu jest porównywalna do oceny ludzkiej, ale działanie jest szybsze i bardziej spójne. Ponadto FieldAnalyst spełnia wszystkie wymogi prawne, ponieważ żadne obrazy nie są zapisywane, przechowywane są tylko anonimowe dane liczbowe.

Oprogramowanie NEC FieldAnalyst w wersjach Signage i Gate będzie dostępne w listopadzie br. W celu obejrzenia demonstracji należy skontaktować się z polskim Przedstawicielstwem NEC Display Solutions.

Sposób działania FieldAnalyst

Sposób działania FieldAnalyst



Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

21.11.2012 r.

Co odkrył Curiosity?, 16:31

IBM inwestuje w Brazylii, 16:30


Nowsze

23.11.2012 r.

Xorb - stylowy głośnik od Gear4, 9:26

27.11.2012 r.

Intel kończy produkcję Core i5 3450, 10:16


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Mateusz Skwarka - 06 czerwca 2013, 18:00

Zajmujemy siÄ? wdra??aniem tego rozwiÄ?zania dla sektora detalicznego. DziÄ?ki naszej pomocy poznanie p??ci i wieku klient??w staje siÄ? proste i w pe??ni zautomatyzowane. Zapraszamy do zapoznania siÄ? ze szczeg?ami: http://goo.gl/9if8d



Autor:  










Copyright © 2002-2020 | Prywatność | Load: 2.09 | SQL: 14 | Uptime: 65 days, 12:40 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl